Webwinkel Vakdagen 2020/2024

Verslaggeven op het grootste e-commerce event van de Benelux

Interessante lezingen en inspirerende interviews

Enkele dagen voor het begin van de Winkel Vakdagen (29 en 30 januari 2020) werd ik benaderd door de organisatie van deze enorme e-commerce beurs, met de vraag of ik de komende dagen beschikbaar was om verslag te doen op het evenement in de Jaarbeurs in Utrecht.

Twee dagen lang proefde ik sfeer, woonde ik interessante lezingen bij en interviewde ik een zeer diverse groep sprekers.

Inmiddels vier jaar later mocht ik wederom op deze prachtige beurs rondlopen. Naderhand leverde ik verschillende artikelen aan, waaronder een aantal recaps en verschillende blogs over de meest trending onderwerpen op de beursvloer.

‘Paul heeft verschillende projecten voor OGZ gedaan. Eerst voor de Webwinkel Vakdagen en later hebben we hem vanwege zijn goede werk teruggevraagd voor Studiekeuzelab. Het is voor hem geen probleem om te schakelen tussen verschillende doelgroepen. Door zijn flexibele werkhouding en zijn kwalitatief goede teksten die aansluiten bij de doelgroep onderscheidt Paul zich op meerdere vlakken. Daarnaast is het gewoon een fijne vent om mee te werken.’ – Boy Cornelissen, OGZ

Hieronder vind je van beide edities een viertal artikelen die ik naderhand schreef. Wil je het stuk lezen? Open dan de afbeelding in een nieuw tabblad.

Klant
Organisatie Groep Zuid

Service
Verslaggeving, Interviewen

Alle gepubliceerde stukken

Natuurlijk kun je de artikelen ook gewoon terugvinden op de website van de Webwinkel Vakdagen. Klik op de titels hieronder om ze te lezen:

Editie 2024:

 

Editie 2020: 

  1. – Hoe DefQon.1 75.000 tickets in 48 uur verkoopt
    Lezing over de organisatie van DefQon.1, een van de grootste dancefestivals ter wereld.
  2. – ‘Sociale media worden persoonlijker, dus jij als bedrijf ook’ 
    Influencer en model Lynn Quanjel deelt haar visie op sociale media.
  3. – Afound: Een circulair fashion platform als onderdeel van H&M
    Zweedse kledinggigant slaat een duurzamere weg in.
  4. – De beste vacatureteksten door middel van kunstmatige intelligentie
    Hoe Randstad technologie inzet om het sollicitatieproces inclusiever te maken.
  5. – ‘Data en algoritmes gaan in de toekomst alleen maar belangrijker worden’ 
    Over Wehkamp en hoe zij big data gebruiken om hun klant beter van dienst te zijn.
  6. – Linda foundation: armoede kan iedereen overkomen
    Bevlogen lezing van de Linda Foundation over armoedebestrijding in Nederland.
  7. – Een jonge, hippe fietsenfabrikant zónder webshop
    Over fietsenmerk Cortina en het behalen van maximale conversie zonder online verkoop.
  8. – Van voetbalblad naar lean, mean marketing machine
    Voetbal International signaleert trends en ontwikkelingen in de voetbalwereld snel, en speelt daar vervolgens op in.

Volgende case

Studiekeuzelab.nl

Heb je vragen of een project dat je wil bespreken?

geraedtsmedia@gmail.com